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JOHNNIE WALKER® UNVEILS SECOND BLEND FROM JOHNNIE WALKER EXPLORERS’ CLUB – THE GOLD ROUTE™, INSPIRED BY THE RICHNESS OF LATIN AMERICA

  • 2013/03/11
  • 2013/03/11
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本日発表の免税店向けジョニー・ウォーカー。

Crafted from the finest aged whiskies hand-picked for a luxurious smoothness and vibrant flavour, in the glass the JOHNNIE WALKER EXPLORERS’ CLUB COLLECTION – THE GOLD ROUTE evokes a sense of the exotic fruit flavours and beautiful rich golden colours of this region.

商品紹介によると、豪華にスムース、力強く、エキゾチックな果実味が魅力とのこと。

昨年末から、フィディックですらフルーティーになるなど、ウイスキー業界には「果実的技術革新」が一気にやってきている模様。ブレンデッドブランドにも波及。

後付けエステル収量増し手法への深読みは、https://www.whiskylink.jp/?p=10606

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Campaign Video: http://youtu.be/tYzNryMTNRs
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